Siirry sisältöön
21.10.2020

Uusi Excellent Service -standardisarja ja tuoreita kokemuksia sarjan hyödyntämisestä Suomessa

Uusi Excellent Service -standardisarja ja tuoreita kokemuksia sarjan hyödyntämisestä Suomessa

 

sfs-brandikuva-hiking-boots-1.jpg (90 KB)

 

 

Odotukset ylittävän asiakaskokemuksen tarjoaminen on keskeinen menestystekijä organisaatioille. Standardit, kuten CEN/TS 16880:2015:fi, Palvelun erinomaisuus ja ISO 9001:2015 Laadunhallinta ovat auttaneet lukuisia yrityksiä virittämään palvelunsa huippukuntoon. Mutta miten parantaa palvelua entisestään silloin, kun asiakastyytyväisyys on jo korkealla tasolla?

Vastauksia tarjoaa maksuton webinaarimme, jossa esittelemme uuden, vielä tekeillä olevan kansainvälisen Excellent Service -standardisarjan. Viisiosaisen sarjan lähtökohtana on asiakkaan korostettu huomiointi (Guidelines for Achieving Customer Delight in Service Markets), ja sen tarkoituksena on auttaa organisaatioita tuottamaan asiakkaiden erinomaisiksi kokemia palveluja jatkuvasti.

Webinaarissa kuulet tuoreita kokemuksia valmisteilla olevan standardisarjan hyödyntämisestä, kun sarjan pilottikäytöstä kertoo Keski-Suomen sairaanhoitopiirin arviointiylihoitaja Jaana Peltokoski. Lisäksi saat tilaisuudessa tietoa valmisteilla olevista standardeista ja Suomen roolista standardisarjan valmistelussa.

Tervetuloa mukaan!

Ohjelma

Valmisteilla Excellent Service -standardisarja
Risto Pulkkanen, asiantuntija
Suomen Standardisoimisliitto

Excellent service -standardisarjan hyödyntäminen
Jaana Peltokoski, arviointiylihoitaja
Keski-Suomen sairaanhoitopiiri

Yhteenveto
Kirsi Sario, SFS/SR 236 -standardisointiyhmän puheenjohtaja