Palveluasiantuntija
Haluatko asiakaspalvelun keinoin rakentaa yhteisiä pelisääntöjä, jotka tekevät Suomesta kilpailukykyisemmän, turvallisemman ja kestävämmän? Me SFS Suomen Standardit ry:ssä etsimme tehokasta ja asiakaslähtöistä palveluasiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen.
Millaisesta työstä on kyse?
Palveluasiantuntijana palvelet ja kontaktoit asiakkaita SFS:n palvelukanavissa ja toimit myynnin tukena kolmen hengen asiakaspalvelutiimissä.
Työ sisältää muun muassa asiakaskontaktien hoitamista puhelimitse ja sähköpostilla, tilausten käsittelyä ja laskutusta, tietopalvelutoimintaa sekä asiakastyytyväisyyden ylläpitämistä ja kehittämistä. Yksi tärkeä ja uusi osa työtä on standardien uusasiakasmyynti. Tuet näin asiakasvastaavien työtä ja pyrit tunnistamaan lisämyyntimahdollisuuksia. Tuotat kehitysehdotuksia ja raportteja sekä osallistut aktiivisesti asiakasprosessiemme ja tietojärjestelmiemme ylläpitoon ja kehittämiseen.
Yhdessä kahden muun palveluasiantuntijan kanssa ylläpidät myös SFS:n kirjastoa ja varmistat standardien asianmukaisen arkistoinnin.
Työsi tukee organisaatiomme asiakaskokemusta ja mahdollistaa standardien hyötyjen toteutumisen käytännössä.
Tarjoamme
- yhteisöllisen asiantuntijaorganisaation tuen ja avuliaan työilmapiirin
- mahdollisuuden kehittää asiakaspalvelu- ja myyntiosaamistasi ja kasvaa roolissasi
- hybridityömahdollisuuden ja modernit työtilat Helsingin ydinkeskustassa
- kilpailukykyisen kiinteän palkan ja hyvät työsuhde-edut.
Etsimme tiimipelaajaa, jolla on
- tehtävään soveltuva kaupallinen tai vastaava tutkinto (esim. tradenomi) tai vastaava työkokemus
- aiempaa kokemusta myyntityöstä puhelimitse
- osaaminen CRM-järjestelmän käytöstä ja Salesforcen käyttökokemus on iso etu
- taito työskennellä kirjallisesti ja suullisesti suomen lisäksi englannin kielellä. Muu kielitaito on eduksi.
Työssäsi tarvitset
- asiakaspalvelu- ja myyntihenkisyyttä
- hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja
- positiivista asennetta ja halua kehittää omaa osaamistasi.
Saat kattavan perehdytyksen standardointijärjestelmään, jota tarvitset työssäsi.
Rekrytointiprosessimme
Jos kiinnostuit ja tunnistit itsesi etsimämme henkilön kuvauksesta, jätä hakemuksesi 8.12.2024 mennessä.
Lisätietoja tehtävästä voit kysyä asiakaskokemuspäällikkö Hanna Michelssonilta p. +358 40 527 7436 tai rekrytoija Anu Enneliniltä sähköpostitse anu.ennelin@sfs.fi.
Käymme läpi hakemuksia jo hakuaikana ja saatamme kysyä tarkennuksia.
Hakemusta seuraava vaihe on videohaastattelu, jossa kuulemme mielellämme enemmän itsestäsi ja toiveistasi työpaikan suhteen. Tämän jälkeen pyydämme valikoituja hakijoita tekemään pienen työnäytteen haastattelun yhteydessä toimistollamme Kampissa. Tavoitteenamme on, että uusi henkilö aloittaisi vuoden vaihteen jälkeen sopimuksen mukaan mahdollisimman pian.
SFS Suomen Standardit ry
SFS Suomen Standardit ry on standardoinnin keskusjärjestö Suomessa. Toiminnallamme edistämme standardien käyttöä ja niihin vaikuttamista, niin että Suomen, Euroopan ja maailman tulevaisuus on tehokkaampi, turvallisempi ja kestävämpi. Olemme 100-vuotias voittoa tavoittelematon yhdistys ja rahoitamme toimintamme pääosin myyntituloilla. Meillä SFS:ssä työskentelee noin 45 osaajaa erilaisissa asiantuntijatehtävissä. Lue lisää SFS:stä verkkosivuiltamme ja katso videoilta millaisista tuotteissa standardeissa on kyse: standardeista ja niiden hyödyistä sekä miten ja miksi niihin vaikutetaan.