Siirry sisältöön
10.6.2022 Tapahtumat

ISO 9000 -sarja osana organisaation johtamista ja integroitua johtamisjärjestelmää

Tapahtumassamme 9.6. kerroimme, miten organisaatiot voivat hyödyntää ISO 9000 -sarjan standardeja osana johtamista ja integroitua johtamisjärjestelmää.

ISO 9000 -sarjan standardit tunnetaan maailmanlaajuisesti organisaatioiden järjestelmällisen ja vaikuttavan laadunhallinnan perustana. Tapahtumassamme esittelimme sarjan kolmen keskeisen standardin (ISO 9000, -9001 ja -9004) tarkoituksen ja keskinäiset suhteet. Kerroimme, miten sarjan standardit ovat kytköksissä toisiinsa ja missä järjestyksessä organisaation kannattaa perehtyä standardeihin ja soveltaa niitä käytäntöön. ISO 9000 -sarjan kolmesta keskeisestä standardista saa eniten irti, kun niitä käyttää yhdessä ja oikeassa järjestyksessä, kokonaisuutena.

Kuulimme tapahtumassa myös case-kertomuksen ISO 9000 -sarjan käytöstä osana integroitua johtamisjärjestelmää.

Katso alta tapahtuman tallenne ja esitysmateriaalit.

Esitysmateriaalit

Tutustu tapahtuman esityksiin materiaalipankissamme.

Ohjelma

Tilaisuuden avaus
Risto Pulkkanen, asiantuntija, SFS

ISO 9000 -sarjan standardit, niiden tarkoitus ja oikea järjestys
Risto Pulkkanen, asiantuntija, SFS

ISO 9000 -sarja osana liiketoimintajohtamista
Tiia Tuomi, Head of Product management, Kiwa

ISO 9001 Telian johtamisjärjestelmän perustana
Minna Söderström, Head of Quality Management, Telia Finland

Lisätietoja

Henkilökuvaaa korvaava hahmo

Risto Pulkkanen

Standardoinnin asiantuntija
Soita: +358 50 407 2998
Viesti: risto.pulkkanen@sfs.fi