Siirry sisältöön
10.6.2022 Tapahtumamateriaalit

ISO 9000 -sarja osana organisaation johtamista ja integroitua johtamisjärjestelmää

Tapahtumassamme 9.6. kerroimme, miten organisaatiot voivat hyödyntää ISO 9000 -sarjan standardeja osana johtamista ja integroitua johtamisjärjestelmää.

ISO 9000 -sarjan standardit tunnetaan maailmanlaajuisesti organisaatioiden järjestelmällisen ja vaikuttavan laadunhallinnan perustana. Tapahtumassamme esittelimme sarjan kolmen keskeisen standardin (ISO 9000, -9001 ja -9004) tarkoituksen ja keskinäiset suhteet. Kerroimme, miten sarjan standardit ovat kytköksissä toisiinsa ja missä järjestyksessä organisaation kannattaa perehtyä standardeihin ja soveltaa niitä käytäntöön. ISO 9000 -sarjan kolmesta keskeisestä standardista saa eniten irti, kun niitä käyttää yhdessä ja oikeassa järjestyksessä, kokonaisuutena.

Kuulimme tapahtumassa myös case-kertomuksen ISO 9000 -sarjan käytöstä osana integroitua johtamisjärjestelmää.

Katso alta tapahtuman tallenne ja esitysmateriaalit.

Esitysmateriaalit

Tutustu tapahtuman esityksiin materiaalipankissamme.

Ohjelma

Tilaisuuden avaus
Risto Pulkkanen, asiantuntija, SFS

ISO 9000 -sarjan standardit, niiden tarkoitus ja oikea järjestys
Risto Pulkkanen, asiantuntija, SFS

ISO 9000 -sarja osana liiketoimintajohtamista
Tiia Tuomi, Head of Product management, Kiwa

ISO 9001 Telian johtamisjärjestelmän perustana
Minna Söderström, Head of Quality Management, Telia Finland

Lisätietoja

Risto Pulkkanen

Asiantuntija
Soita: +358 50 407 2998
Viesti: risto.pulkkanen@sfs.fi